Dapatkan Update Terkini Di Laman Sosial Rasmi Ikobana

24 Feb, 2022

Hai, para usahawan sekalian! Anda pernah dengar tentang IKOBANA? Haaa… Kalau dah tahu, bagus! Tetapi, jika anda masih belum kenal lagi IKOBANA, tidak mengapa. Mari saya beritahu sedikit tentang IKOBANA.

Apa Maksud IKOBANA?

Ikobana bermakna ‘Disini Tempatnya’ dalam bahasa Minang. Haaa… Menarik, kan? Dari nama sahaja dah tahu kami bukan calang-calang. Dengan makna tersebut, kami lengkapkan dalam konteks perkhidmatan sejurus produk terbaik dalam menyesuaikan kegunaan & kebaikan umum untuk semua.

Apa Yang Ditawarkan Oleh IKOBANA?

  1. Lebih 10 Pilihan Kurier Terbaik
  2. Domestik & Luar Negara
  3. Caj Perkhimatan yang Tepat & Berbaloi
  4. Jamin Selamat Bungkusan sampai ke Penerima
  5. Bukan janji, tapi Asas untuk semua.

Boleh dikatakan IKOBANA merupakan satu hub yang menawarkan segala jenis servis di bawah satu bumbung, bukan hanya setakat penghantaran barang dan pos barang. Malah, kami sedikan kelas mengajar para usahawan baharu cara untuk ‘kickstart’ bisnes tersendiri, renew road tax, bayar bil telefon dan elektrik, dan sebagainya!

IKOBANA Sesuai Untuk Online Bisnes!

Percaya atau tidak, lebih dari 70% pelanggan kami merupakan loyal dan repeating customers, dan sejumlah besar daripada nombor tersebut merupakan pemilik perniagaan online!

Ini bermakna, kebanyakkan pelanggan kami tidak mahu lagi pergi ke tempat lain selepas berurusan dengan IKOBANA. “Servis tiptop, mudah, harga murah, dan selamat”, katanya. Memang betul pun, kami di IKOBANA ini menawarkan servis yang jauh lebih bagus dan efisyen! Jarang sekali pelanggan kami komplain.

Ikobana Turut Aktif Di Media Sosial

Tips perniagaan? Cara nak pastikan barang selamat sampai? Kat mana outlet terbaru Ikobana? Haa macam-macam lagi kami kongsikan di media sosial Ikobana. Dapatkan update terkini melalui laman sosial rasmi IKOBANA. Klik link di bawah dan jom follow!

Facebook Ikobana: https://www.facebook.com/ikobanaexpress
Instagram Ikobana: http://instagram.com/ikobanaexpress/
YouTube Ikobana: https://www.youtube.com/channel/UC2wT0b8JBKeJcbRgJlu2PeA
TikTok Ikobana: https://www.tiktok.com/@ikobanaofficial
LinkedIn Ikobana: https://www.linkedin.com/company/ikobana/